Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатроник на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
    го оставя цял ден да работи на място с пуснат климатик са си локвички
    Май не ме разбра. Никой не спори че стават локви. Обаче те с дължат на конденз по външната страна на тръбите.
    Да твърдиш че локвата е от изтеглена вода от купето е извънредна по своята величина глупост.
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
      Май не ме разбра. Никой не спори че стават локви. Обаче те с дължат на конденз по външната страна на тръбите.
      Да твърдиш че локвата е от изтеглена вода от купето е извънредна по своята величина глупост.
      Мале, мале, голям смях Oт къде идва водата под колата Естествено че идва от кондензиралата влага по охлаждащия елемент който е вътре в купето. т.е. от влагата в купето. За да се охлажда въздуха в купето минава през този елемент и там кондензира влагата и изтича под колата. Затова когато ти се изпотят стъклата като пуснеш климатика ги изсушава.
      Ex 156 SW 2,4 JTD .
      Renault Megane Grandtour 2010
      Ex Dedra 2.0 ieLS

      Comment


      • #48
        Как, като смуче външен въздух климатика, изтегля влагата от купето?
        На мен пък изпарителя НЕ ми е в купето, ама пак имам локва. Тогава водата от какво е?
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от pioneer Покажи съобщение
          Мале, мале, голям смях Oт къде идва водата под колата Естествено че идва от кондензиралата влага по охлаждащия елемент който е вътре в купето. т.е. от влагата в купето. За да се охлажда въздуха в купето минава през този елемент и там кондензира влагата и изтича под колата. Затова когато ти се изпотят стъклата като пуснеш климатика ги изсушава.
          Ох спирам, пълно е с климатични инжинери. Най-лесно си проследете откъде идва водата дето ви прави локвичката и гутоу.
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
          ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
          Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

          Comment


          • #50
            За да има мир - водата е конденз, който се получава от влагата във въздуха. При преминаване през изпарителя влагата остава там и после изтича навън. Т.е. изпарителя отнема влагата от въздуха, който преминава през него. Ако е на външен въздух - отнема от външния и вкарва изсушен в купето. Ако го сложите на вътрешна циркулация - отнема влагата директно от вътрешния въздух. И понеже на рециркулация само не е добре, повечето климатроници отварят клапата за външен въздух отвреме-навреме, за да вкарат пресен въздух отвън. При мен на всеки 15-20 минути.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #51
              като във всеки един климатик,протичат два процеса,1изпарение,2втечняване на флуида с който работи системата.всеки има хладилник в къщи,същото е.при изпарението,изпарителя отнема топлината около него(и става студено),и се получава конденз по повърхността му и по тръбите към него.това е водата.ако щете го наричайте конденз,ако щете влага от купето.едно и също е.
              Last edited by undy; d.m.y г., 10:53.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #52
                Току що пробвах варианта с AUTO-0-AUTO-0. Получи се, но след като се направи комбинацията преди да се завърти ключа на изключено, трябва да се натисне копчето на климатика за да се изключи.
                Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
                Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
                JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto

                Comment


                • #53
                  Днес забелязах друго...като се кара на климатик трябва преди загасяне на колата да се изключи, иначе при последващо включване на контакт се включва и климатика.
                  Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
                  JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto

                  Comment


                  • #54
                    Да ползвам темата за един бръз въпрос...
                    Онзи ден, до Бургас с климатик през цялото време... , гася колата, след малко отивам пак... нещо бях забравил и какво да видя, цяла локва на стелката на шофьорското място...
                    Вчера същата процедура на връщане, гася... след 10 мин викам, чакай да видя дали пак ще има локава и --- имаше отново. Доста вода...

                    Къде принципно е маркуча на климатика за конденза? Явно е запушен и изтича в купето. До момента имам към 12 000км и не съм имал проблем от подобен характер. Help-вайте.

                    Където и да пипах под волана е сухо...

                    Comment


                    • #55
                      Сигурен ли си, че не е антифриз?
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment


                      • #56
                        Не е антифириз. Не намалява...
                        До момента е ставало два пъти и двата след 300+ км минати без гасене на колата и постоянно на климатик. По време на движението не е капало/текло...
                        Last edited by cyberhill; d.m.y г., 16:17.

                        Comment

                        Working...
                        X